• Fotbollsparodi i Katrineholm

    Det blev ingen rolig tillställning när vi gästade Katrineholm och Backavallen igår kväll. DFK Värmbol hade för kvällen petat halva division 4 laget och ersatt dom med 6st division 2 spelare. Det syntes direkt att det inte var något division 4 lag och vi var totalt chanslösa. Slutresultatet skrevs till 11-0 och 8 av målen gjordes av division 2 spelare samt att dom spelade fram till 2 av deras mål. Det sista målet hängde vi för säkerhets skull i egen bur. Finns inte så mycket att skriva om matchen men man kan ju undra vilka spelare och ledare som hittar någon form av utveckling samt sportslighet i detta. Niclas Bohm BK Sport 12 maj 2015 0kommentarer
  • Visa fler nyheter