• Vem/ Vilka kan ta hand om P 03:s kiosksaker?

    Hej! Vi har rensat de förråd som klubben hade under fotbollssäsongen. Ett av förråden hade ert lag. Jag tog tillfälligt upp det på mitt kontor men behöver nu bli av med det. Det är bl a en kylväska, grillkol, assietter, muggar, kexchoklad, pumptermos, hinkar, vatten på flaska och festis. Finns det någon/ några som kan komma och hämta det på kansliet? Hör gärna av er till mig på mail eller telefon. Mvh Magnus Ungdomskansliet BK Sport 8 dec 2014 0kommentarer
  • Visa fler nyheter