• GRATTIS TILL VÄRLDSMÄSTARTITELN!

    2014-03-03 16:57 Sörmlandspolisen var i helgen iväg långväga och grävde guld i USA. Share on facebook Share on twitter Share on email Share on google_plusone_share More Sharing ServicesFler Uppdaterad: 2014-06-02 16:18 articleimage64782 Vi får gratulera de fyra poliserna ( och resten av laget naturligtvis) som var i väg och representerade Sverige i Världsmästerskapet i fotboll för poliser. Deras deltagande bar hela vägen fram till final och ett mycket uppskattat VM-guld. Det som gör det ännu roligare är att de fyra spelarna (Marcus Sjödin, Emil Revahl, Ruben Höjer och Magnus Ingårda) har en anknytning till BK Sport. STORT GRATTIS! Skribent: Magnus Lindholm uhlsport ICA Kvantum eskilstuna-kanotcenter2-300x118 Sponsorhuset Handla från välkända butiker och stöd samtidigt BK Sport! När du näthandlar, handla via Sponsorhuset! BK Sport 3 mar 2014 0kommentarer
  • Visa fler nyheter