• Extra träning i morgon söndag Vilsta

    Hej på er! I morgon tänkta jag köra lite extra träning de som vill. Samling 12.30 utanför Raststugan i Vilsta. Det blir lite löpning, backträning och som avslutning match. Vi håller på fram till 14.00 och de som vill kan hoppa i badet efteråt. Köpa glass efteråt är aldrig fel...:-). Ludde och Albin W är klara hittills. Meddela vilka som kommer via gästbokan. Ha en fortsatt trevlig helg! Anders BK Student 11 jul 2015 0kommentarer
  • Extra träning idag Odlaren

    Hej på er! Vi kör uppe i Odlaren idag med kl. 18.00 - 19.30. De jag vet som kommer är: Stoffe Casper Albin W Ivar Max A Ludde Om några andra vill vara med så meddela via gästboken. Syns ikväll! Anders BK Student 9 jul 2015 0kommentarer
  • Frivillig träning tisdag och torsdag

    Hej på er! Imorgon tisdag tänkte jag köra extra träning som givetvis är frivilligt. Vi samlas på fotbollsplanen bakom Odlarens förskola kl. 18.00. Tyngdpunkten ligger på fysträning men avslutas med matchspel. Vi kör fys i en timme och fotboll i en halvtimme, så vi är klara runt kl. 19.30. Medtag löparskor och fotbollsskor och helst två flaskor med vatten med tanke på värmen. Jag tänkte köra samma tid på torsdag men kanske på annan plats...det beror på hur många som sluter upp imorgon. Meddela i gästboken om man har för avsikt att komma. Ha det gott! Anders BK Student 6 jul 2015 0kommentarer
  • New Body!

    Hej! Nu när vi fått mersmak på cup livet är det dags att samla in nya pengar till lagkassan. Som vi bestämt tidigare kör vi New Body direkt efter sommaruppehållet. Vi börjar med försäljningen NB v32, mån eller tis delas katalogerna ut. Vi kör även igång med en ny Joker omgång till hösten. Vi återkommer när det närmar sig. Ha en skön sommar!! Jenny, Jennie & Sara BK Student 1 jul 2015 0kommentarer
  • Info inför höstsäsongen

    Vi drar igång träningen måndag den 3 augusti. På de första träningspassen kommer tyngdpunkten ligga på fysträning så jag förväntar mig att alla grabbar håller igång under uppehållet. Från och med nästa vecka kommer jag även köra frivilliga träningar där tyngdpunkten kommer vara fysträning men även med boll. Jag kommer lägga ut tidpunkt och plats för träningarna på hemsidan. Jag var på infoträff gällande Sebastian Larssons fotbollsakademi och jag fick med mig skriftlig info gällande uttagningarna till fotbollsakademin. Jag har lagt in infon i mappen 2015 under Dokument. De ansvariga på akademin tyckte att vi tränare skulle ta ut spelare till uttagningarna...men det kommer vi inte göra. Vi tycker att alla som vill prova skall få göra det. Däremot tryckte man hårt på att de som kommer bli uttagna till akademin skall verkligen brinna för fotbollen och att deras träning varje måndag är högst prioriterad. Om det är någon som är intresserad av akademin kan meddela mig. För kännedom har jag mailat till Kuriren ang. grabbarnas framgångar i Skadevi efter förslag från Max A:s mamma Veronica. Jag har fått svar från sportchefen Per Gillberg att det kommer komma en artikel inom de närmsta dagarna. Anders BK Student 29 jun 2015 1kommentar
  • Visa fler nyheter