Referat: BK Sport Gul - Enhörna IF
Hej Lördagens match mot Enhörna blev inte mycket till match. Enhörna hängde med bra fram till våra första mål sedan kändes det som att det bara var en fråga om hur mycket det skulle bli. Första halvlek bjöd på bra spel med många kombinationer i uppspelsfasen som vi tränat på, när vi spelar så är vi svårslagna. Kul att se Alex härliga spel in en för dagen ny roll som defensiv innermittfältare (grym insats Alex) Killarna vissade också prov på variation på hörnorna vilket också resulterade i ett hörnmål, vi hade med lite tur och mer skärpa kunnat gjort ett par till på alla hörnor vi hade. Andra halvlek var inte riktigt lika bra spelmässigt men inte så konstigt, tror vi ledde med 5-0 i paus. Många kände nog att det var läge att få göra mål och det blev lite för många ryggar att spela på i andra halvlek. Killarna visar upp bra motivation hela matchen vilket ibland kan vara svårt när det går lite för lätt. Bra jobbat killar!!!!!!! Thomas o Robin
BK Student
21 sep 2014
0kommentarer
Match på söndag 21/9
Tja Match på söndag borta mot Syrianska Fc, vi samlas 14.00 på ICA Ekängens parkering Matchen börjar 16.00 och spelas på Brunnsängs IP Följande kallas Kun Wigholm Calle Dogge Hannes Ivar Jacob Stoffe Lucas P Pontus Ludde Max A Maurits Ev.återbud till Anders
BK Student
19 sep 2014
0kommentarer
Match på lördag 20/9
Tja Match på lördag hemma mot Enhörna, vi samlas 10.00 matchen börjar 11.00 Följande kallas: Alex Danne Asker Erik H Erik WvW Jens Ludde Mv Östring Pontus Simon Toma Victor Calle Ev.återbud till Thomas
BK Student
19 sep 2014
0kommentarer
BK Sports ungdomsavslutning
Söndagen den 19 oktober anordnar BK Sport den årliga avslutningen för våra spelare och ledare. I år kommer den att hållas i Tunahallen med en 6-kamp, prisutdelning och fika. Datum: Söndagen den 19 okober. Tid: 12.00 - ca 15.00. Plats: I Tunahallen. Övrigt: Spelarna ska vara ombytta i BK Sport-kläder för deltagande i aktiviteter. Ses!
BK Student
18 sep 2014
0kommentarer
Referat: Södertälje FK P03 Vit - BK Sport Gul
Hej På ett för dagen soligt Östertälje IP sken våra killar om möjligt ännu starkare. Första halvlek bjöd på många fina uppspel från back till mittfält och vidare ut på kanterna, vi gör också två mål efter inspel från högerkanten, (Toma och Jensa) det sistnämda riktigt snyggt i målvaktens vänstra kryss. Robin och jag sken ikapp med solen när killarna lyckas med saker vi tränat på, helt lysande spel i första halvlek. Vårt fina spel tillät inte Södertälje att ha något eget spel alls. Andra halvleks inledning är inte fullt så bra och vi låter Södertälje få mer boll vilket leter till att det efter 10-15 min står 2-2, matchen står nu och väger lite men killarna vissar hög moral och riktig kampvilja vilket också gör att Jens kan trycka in sitt andra och vår 3-2 boll i kamp med målvakten efter hörna. Starkt av killarna att komma tillbaka in i matchen efter 2-2, det visar på en härlig inställning. Nu kör vi på med bra träningar under veckan. Mycket nöjda ledare Robin o Thomas
BK Student
14 sep 2014
0kommentarer
Visa fler nyheter