Referat: Hällbybrunn - BK Sport
2 x 35 spelades i mindre orkanstyrka stundtals. 1-0 i halvtid, svårt att få nåt riktigt bra uträttat i den starka motvinden. Andra halvlek, allt går lättare, ägde bollen 90% i andra halvlek, Oliwer i buren hade en lugn andra halvlek. grabbarna rullade boll bra, passade, väggade, bra inlägg, hörnor. Måspottare denna match var Östring 2 baljor, Victor 1, Erik www 1 (snygg frispark). (och ett självmål). Hade vi varit lite kyligare, mintre stressade i avsluten så hade vi kunnat rulla in ett antal mål till. Någon har glömde sin jacka i Hällby, svart med grönt innerfoder, märke Didriksson. Nästa vecka ser vi fram emot träning på torsdag och sedan på söndag är Påsktuppen cupen på Tunavallen. Kallese till cupen lägger vi ut på hemsidan senare i veckan. En tråkig nyhet är att vår vän Maurits har slutat spela fotboll i BK Sport. Mvh Robin & Anders
BK Student
13 apr 2014
0kommentarer
Coerverträningen
Hej Mycket strul med Coerver just nu, pga. för dålig värme i gräset kommer vi inte att kunna börja på måndag som planerat. Vi har då valt att starta måndagen den 28/4 efter påsken klockan 17.30 plan kommer att meddelas senare. // Ledarna
BK Student
12 apr 2014
0kommentarer
OBS! Ny tid! samling kl 12.45 Hällby - BK Sport 13/4
Vi har endast en match den här helgen så ett antal pojkar får stå över denna match. Vi träffas vid planen i Gustavsborg på söndag kl. 12.45. Ombytta. Avspark kl. 13.30. Glöm inte matchtröja. Dessa pojkar lirar mot Hällby: 1. Bengtsson 2. Stoffe 3. Emil Andersson 4. Måns 5. Lukas 6. Lucas Pettersson 7. Victor Andersson 8. Simon 9. Oliwer 10. Leo 11. Jens 12. Hannes 13. Sundström 14. Erik WVW 15. Hargedahl 16. Wigholm 17. Asker Får ni förhinder att spela så meddela så snart som möjligt via gästboken alt. sms/samtal till Robin, 0707946616. OBS! Ingen träning på söndag den 13/4. Ett meddelande från kansliet. Den 15/4 är sista dagen för att ha betalat årsavgiften för fotbollen 2014. Så länge avgiften inte är betald så spelar man inte heller några matcher efter den 15/4. Det är ca 14 st som inte betalt ordna det så snart som möjligt så pojkarna kan lira Påsktuppen Cupen . Är ni osäkra på om ni betalat eller inte så kan ni höra av er till Carina på BK Sports kansli.
BK Student
12 apr 2014
0kommentarer
Bilbingo!!
Hej Fotbollsföräldrar! Vi har nu fått passen till bilbingon i Kvicksund. Det är 3 pass även i år. Ett nu och två i höst. Vi har delat in passen i 2 delar precis som förra året. Ska ni ut till det första passet så är ni med och hjälper till att sälja bingobrickor. Är ni med i det andra passet så får ni hjälpa till med att kontrollera att "bilarna" har fått bingo. Är det så att ni inte kan det passet som ni har blivit tilldelade så får ni själva se till att byta med någon annan. Vi vill att ni meddelar oss om ni gör något byte och med vem. Tack alla på förhand! 4:e maj Kl 13-14.45. Måns. Saku. Danne. Alex Erik O Ivar 14.30-18.15 Hannes Jacob H Robert G Mvh Föräldrarådet Jennie, Sara, Jenny
BK Student
7 apr 2014
0kommentarer
Påminnelse Basketcupen!
Hej föräldrar Det fattas fortfarande fem killar med föräldrar till basketcupen. Lördag kväll 2 st och 3 st söndag morgon. Det är några som ännu inte gjort någonting. Vi vore tacksamma om ni kunde ställa upp på detta om ni inta är bortresta. Detta är ett yppeligt tillfälle för killarna att bidra till sin egen lagkassa, vilket framkommit att ni önskar. Hör av er till Jennie 0707327157. //Föräldrarådet
BK Student
6 apr 2014
0kommentarer
Visa fler nyheter