• Träning utomhus

    Hej Torsdag den 6/2 mellan klockan 16.30 - 18.00 kör vi igång ett träningstillfälle till. Vi kommer att vara på nya konstgräsplanen vid Ekängen det finns möjlighet att byta om och duscha från c:a 16.00 på Ekängen omkl.rum 4. Vi vet att tiden kan bli lite svår att klara för en del men vi försöker, ev. får vi justera om det inte funkar. Lämplig klädsel: underställ, overall, mössa, vantar och självklart strumpor och benskydd. Både fotbollsskor och skor för löpning ska med, det kan vara så att planen inte är i skick för träning och då kommer det att bli löpning i området istället. Om temperaturen kryper ner mot -12 så kommer vi inte att köra. Info om inställd träning kommer att meddelas på sidan vid lunchtid samma dag. //Tränarna BK Student 31 jan 2014 0kommentarer
  • Spelaravgifter 2014

    Flertalet medlemmar vill inte längre ha inbetalningskort utan vill enbart få betalningsuppgifter gällande medlems- och aktivitetsavgifterna. Ni som fortfarande vill ha inbetalningskort från BK Sport kommer självklart att få det men då måste ni meddela oss. Ring 016 51 57 92 (välj att prata med Carina i telefonväxeln) eller maila er postadress till adm.bksport@telia.com Klicka på länken och läs informationen. Medlems- & Aktivitetsavgifter 2014 Vänliga hälsningar BK Sport – Carina 016 51 57 92 www.bksport.se BK Student 29 jan 2014 0kommentarer
  • Ungdomsregistrering

    Hej Information från kansliet. "Nu är det dags att ungdomsregistrera alla spelare som är födda -02. Observera att även föräldrarna behöver skriva under. Jag behöver få in alla påskrifter senast runt den 20 mars. Se till att alla uppgifter är korrekt ifyllda och tydligt skrivna, tack. Bifogar länkar för att läsa mer samt printa ut blankett och fylla i. Information Formulär OBS! Vi, p02 gör följande: Fyll i blankett och ta med den till någon av våra söndagsträningar, vi ledare samlar in dessa och lämnar till kansliet. Mvh Ledarna BK Student 22 jan 2014 0kommentarer
  • Träningen börjar

    Tjeeena Grabbar Hoppas alla haft bra helger trots bristen på snö och en skön ledighet. Nu drar vi igång träningen igen. Vi kör igång nu på söndag den 5/1 klockan 13.00 - 14.00 i Tunahallen (fotbollshallen) Vi kommer även att ha en träning i någon gymnastikhall men vi återkommer om detta när vi vet tiden. Ses på söndag!!!! // Ledarna BK Student 2 jan 2014 0kommentarer
  • Bilbingon

    Fick just ett mail från BK´s kansli med Bilbingoredovisning för samliga lag som varit ute i Kvicksund på Bilbingon under året. Vi var bäst i klassen! 2950 kr drog vi in till lagkassan! Grymt jobbat alla föräldrar! BK Student 12 dec 2013 0kommentarer
  • Visa fler nyheter