Match Gula laget Lör 31/8
Match borta mot Syrianska: Samling 10:00 på Fröslunda IP Matchstart 11:00 Följande Spelar: Maurits Mv Calle Alex Pontus Melvin Emil. Asker Douglas Ivar Hellfors Hargedahl Albin. Kun Meddela om ni inte kan komma/ Ledarna
BK Student
29 aug 2013
0kommentarer
Referat: Värmbol FC blå - BK Sport röd
Härligt grabbar äntligen seger efter bra spel för tredje matchen i rad, spelet börjar sitta och ni hittar varandra bra på planen. Plus till hela laget och ett extra plus till Kun som ägde mittfältet idag. Jaja när du läser detta Albin Kun så kommer du inte att hålla med, men hemjobb, passningar och hårt slit belönas inte alltid med egna mål. För laget är det guld värt. Härligt krigat grabbar, Henkes ramsa har aldrig låtit bättre!!!!!!!!! Henke och Thomas
BK Student
25 aug 2013
0kommentarer
Match röda laget 25/8
Röda laget spelar mot Värmbol borta på söndag den 25/8 Samling vid klubbhuset 11.00 för avfärd till Katrineholm Följande spelar: Freddan Ludde Lucas Max E Saku Kun Leo Jacob S Wigholm Victor Erik L
BK Student
23 aug 2013
0kommentarer
Referat: BK Sport röd - Syrianska IF E-tuna
Inte ofta man är nöjd med en förlust, men grabbarnas inställning och spel idag var så bra att vi inte kan låta bli att berömma killarna för deras kämpaglöd matchen igenom. Ibland är fotboll inte rättvist och minst oavgjort var ni värda idag. Mycket bra på alla fötter och händer. Vi tar nya tag på träningen imorgon Två mycket nöjda ledare Henke och Thomas
BK Student
19 aug 2013
0kommentarer
Referat: BK Sport gul - Torshälla
Tung förlust mot ett spelskickligt Torshälla. Matchen slutade 9-3. Vet inte vad som hände i första halvlek, vi var totalt utspelade, grabbarna fick bara jaga boll, sprang ofta 2 st mot bollhållaren, mittfältarna stötte för högt upp i banan och blev överspelade alltför ofta. Vårat snack i omklädningsrummet innan match var precis tvärtom, stött inte högt och håll markering. Inget av det hölls. Frustrerande att vi inte kunde spela som vi sagt. Grabbarna fick en "utskällning" i pausvilan och kom ut som ett nytt lag i andra halvleken. Det är den halvleken vi minns och bygger vidare på. 9 insläppta bollar men vi vill ändå framhålla Maurits i målet som en de duktiga i dag och Calle som gör 3 baljor idag, härligt. Vi tar nya tag, tränar hårt nästa vecka och meddelar ev frånvaro. Imorgon måndag spelar röda laget, avspark kl. 19.00 på Ekängen, kom dit heja fram lagkamraterna. Robin & Mattias
BK Student
18 aug 2013
0kommentarer
Visa fler nyheter